Főoldal / Minőségpolitika
Minőségpolitika

A KLAMMER Kft. Minőségpolitikája

 

Alapelvünk az alapos műszaki előkészítés és az erre épülő gyártás, illetve kivitelezés révén ügyfeleink szakszerű, rugalmas és magas színvonalú kiszolgálása.

A vezetés a dolgozókkal egyetértésben meghatározó tényezőnek tekinti a forgalmazott termékek és a kapcsolódó szolgáltatások minőségét.

A kapcsolatainkat az üzleti korrektség, szakmai hozzáértés és megbízhatóság jellemzi.

 

A Klammer Kft. minőségpolitikai célkitűzései:

 

  • a vevői igények folyamatos figyelése és kielégítése, vevőink részére a lehető legmagasabb színvonalú termékek forgalmazása, szolgáltatások nyújtása;

  • a folyamataink hatékonyságának és gazdaságosságának javításával piaci pozíciónk erősítése;

  • a Társaság szakképzett emberi erőforrásokra és magas szintű infrastruktúrára támaszkodó hátterének és kapcsolatrendszerének megőrzése, hatékonyságának javítása;

 

A fenti célok elérése érdekében az alábbi eszközöket alkalmazzuk:

 

  • rendszeres belső és külső oktatásokkal segítjük a munkatársak és a vezetők minőségi szemléletének kialakítását és szakmai ismereteik folyamatos elmélyítését;

  • minden munkafolyamatban és munkakörben meghatározzuk a minőségi követelményeket és megteremtjük azok betartásának feltételeit;

  • gondoskodunk a létrehozott minőségirányítási rendszer folyamatos fejlesztéséről és a minőségi előírások betartásának rendszeres ellenőrzéséről;

  • nyílt és segítőkész légkört teremtünk a felmerülő minőségirányítási problémák megoldásához;

  • partnereinkkel szemben is megfogalmazzuk minőségi elvárásainkat és azokat következetesen számon kérjük.

 

A Társasági minőségpolitika meghatározó eleme a munkatársak felelőssége.

Biztosítjuk, hogy minőségpolitikánkat szervezetünk minden szintjén megértsék, elfogadják. Törekszünk arra, hogy munkatársaink természetes igényévé váljon a minőségi munkavégzés, a kezdeményezés a minőség javítására, melyhez minden feltételt biztosítunk számukra.

 

Termékeink minőségét a szükséges erőforrások biztosításával (magas szintű szakismeret), a vevői igények rugalmas kezelésével, a munkavégzés vezetői ellenőrzésével, a megrendelői észrevételek, panaszok tapasztalatainak a munkafolyamatba történő visszacsatolásával, valamint a minőségirányítási rendszer előírásainak betartásával biztosítjuk.

 

Dunakeszi, 2019. március 22.

 

Káplár Miklós

Ügyvezető